Jag tänker göra ett "tidsdiorama" om ett flygplan. Jag ska förklara mig lite närmare för er!

Den drakenindivid jag gjorde förra veckan som finns i den här tråden: http://www.ipmsstockholm.se/phpBB3/view ... 8&start=60
35537 som den egentligen heter var stationerad på F1 som 3 div Adam Gul. När F1 lades ned så flyttades 35537 till F10 där den tjänstgjorde och byggdes om till J och som nummer 37 istället för 62 , ända fram till sitt slut..
Därefter är det lite "diffust" om vad som hände med den. MEN av en händelse så hittade jag en bild på 35537 som 2009 stod på F1 Hässlö IGEN! då i vad som synes inte så bra flygskick.Vart den är idag håller jag på forskar i.
Hur som helst så tänkte jag göra ett Diorama om denna individ från att den var stationerad på Hässlö till sitt återvändande till Hässlö 27 år senare.
Tänkte mig något så här:

Då göra ett diorama som är ca 800-1000 mm långt med första delen 1982, i mitten 1995 och slutet 2009. Är det nån som gillar idén?
Jag kommer då nu göra 2 st 35537 som är grå, en som är normalt vädrad och en är ordentligt vädrad

Såå en ny Draken är på G med en massa ets och godis.

Det är bara börja direkt! Jag provar en annan teknik med denna, istället för Aires cocke så kör jag Eduards fotoets så original cocke inte är helt kass faktiskt.