Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Denna gammalt bygget var ganska mycket OOB, med några extra delar för att smocka upp det ursprungliga utseendet på satsen. Jag gillar inte saker för vanligt tittar. Fortfarande behöver lägga till ett par mindre saker men generellt är det gjort. Så jag hoppas du gillar det. Satsen är från Italeri och det är 1/24. Jag tänkte lägga till en annan pistol montera på baksidan. Men jag måste hitta en annan 1/24 pistol av samma fabrikat eller kanske ett annat märke.
Radioarrangemanget är fel, som jag fick höra, men jag gick bara efter Italeri instruktioner som jag ville att det är en OOB bygget med extramaterial.
Ser fantastisk ut....
Visst cleanare än jag e van o se dina byggen...men noterar den "vädringen" som du har ett bra öga på...
Dammet....smutsen osv.....
Som sagt en jäkligt hög ribba på dina jobb och byggen...
Ser fantastisk ut....
Visst cleanare än jag e van o se dina byggen...men noterar den "vädringen" som du har ett bra öga på...
Dammet....smutsen osv.....
Som sagt en jäkligt hög ribba på dina jobb och byggen...
Med andra ord Gillas mkt.
haha. Det vet jag Mal. Men glad att du tycker det blev bra ändå. Thanks.
easy_company skrev:Fint jobb du lagt ned på modellen och alla detaljer, vart hittade du alla detaljer?
/Henrik Persson
Man tacka Henrik. Var det nåt specifik detaljer du undrade över? Det flesta har jag bara tagit från min box-of-tricks. Det har jag massor av olika delar jag har tagit från andra modeller satser eller leksaker.