Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Tänkte vara så fräck att jag skapar en samlingstråd för mitt modelljärnvägsbyggande i N-Skala 1:160. Kanske inte rätt forum men hoppas inte att det är någon som tar illa upp... Gillar folket som är här
Då solen var framme så passade jag även på att knäppa några bilder på ett gäng vagnar jag målade i höstas. De var ett experiment för att se hur bra man kunde få vädrade vagnar på en sittning. Så de här är vädrade på en kväll bara. Eftersom man har några hundratals vagnar så blir det svårt om man lägger mer tid än så. Inga mästerverk, men de blev rätt coola i soljuset i alla fall
Bara en på min lilla baby också för att det var roligt:
Riktigt snyggt
Tycker att du lyckats mycket bra.
Skulle va kul att se dom på på räls och omgivning, om du har det dvs.
Har du en bana eller håller på och bygger en så tycker jag att du visar oss lite bilder
Lars Befring skrev:Det stora jobbet är att göra en 20meters läskburk och att bygga studion runt modellerna... resten är enkelt
Men det är ett fantastiskt jobb du gjort med läskburken, Andreas! Den ser verkligen ut att vara som en liten vanlig läskburk. Om man bara ser bilderna är det svårt att tro att den är enorm!
Lars Befring skrev:Det stora jobbet är att göra en 20meters läskburk och att bygga studion runt modellerna... resten är enkelt
Men det är ett fantastiskt jobb du gjort med läskburken, Andreas! Den ser verkligen ut att vara som en liten vanlig läskburk. Om man bara ser bilderna är det svårt att tro att den är enorm!