panzerkampfwagen 2 ausf f/g
panzerkampfwagen 2 ausf f/g
äntligen dags för tamiya igen, känns som det är deras modeller jag alltid har roligast med å särskilt med en så söt liten tank (man kan ju tycka att tyskarna ord för pansarvagn är löjligt långt)

Re: panzerkampfwagen 2 ausf f/g
Åhå inte Öken!
Boris
Boris
BGB skrev:Åhå inte Öken!
Boris
inte i tankarna, kan bli på min andra tysktank jag har
lite småfärgande här å där att göra å sen dekalerna ush =_= men vilken skillnad det blir att ta kort utan blixt med en stark lampa jämfört med blixt det ser ju ut som helt andra färger nästan .

Snyggt jobbat, dina modeller ser bättre och bättre ut och hur man fotar påverkar definitivt hur modellen ser ut.
Jakob
Jakob
Jakob Fall
AP
AP

fortfarande inge vidare med dekaler, ser alltid ut som en mörkare yta under dekalen i vissa ljus vilka metoder jag än använder >_<
För du glömmer blank klarlack.revonn88 skrev:fortfarande inge vidare med dekaler, ser alltid ut som en mörkare yta under dekalen i vissa ljus vilka metoder jag än använder >_<
Blank klarlack - dekal - matt klarlack.

Live & let dry.
Snussugen skrev:För du glömmer blank klarlack.revonn88 skrev:fortfarande inge vidare med dekaler, ser alltid ut som en mörkare yta under dekalen i vissa ljus vilka metoder jag än använder >_<
Blank klarlack - dekal - matt klarlack.Klarlack över dekaler tjänar även som skydd så man inte skrapar av dem så lätt.
jag kör vatten dekal vatten papper xD
Precis som snussugen säger så måste man lägga blanklack innan.
Jakob Fall
AP
AP
Kanske lite lera också? En fråga också, hur gjorde du för att få till rosten bak, tycker den ser bra ut.
Jakob
Jakob
Jakob Fall
AP
AP