Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Jag orkade inte ta tag i Missouri innan jul och nyår så jag gör några andra byggen undertiden jag samlar kraft. Jag valde ett udda flygtyg denna gång. En YB-35 i naturmetall då
Det är inte ofta jag gör 1/72 så det här blir den första på jättelänge. Men den här är större än Javelinen..
Jo, men till jul är det ju en evighet Björn!
Du har ju ett raskt tempo du också. Starfightern du gjorde här om dagen small ju bara till så var den färdig!
Det är svårt att få tid i verkstaden, men det har sin förklaring. Mannen i röd/vit dräkt är ju på G in vad det lider och man måste ordna saker åt honom.
Men visst har jag varit i verkstaden.
Helt rätt. Jag måste bygga fortare..har legat på latsidan med det här projektet.
Men jag törs faktiskt lova dig Uffe att Mighty Mo kommer närvara på Open!
Ska blir riktigt kul att få börja med den
Nu har jag slipat klar YB:n..fy vilket skitjobb det var. Anledningen var just för storleken och de raka ytorna. Jag har även ristat nya panellinjer så nu är allt återställt på ytan.
Snart dags för lackboxen att öppna portarna.