Däckskanon
Däckskanon
88 mm däckskanonen till ubåten börjar ta form. Många detaljer återstår ännu.Lennart

Re: Däckskanon

Då var den klar.En rund platta i botten på lavetten skall till,plus ett mynningskydd/Lennart
Super!
Spreciellt imponerad över vev-hjulet, snyggt scratchat (inte den lättaste delen att få till).
Spreciellt imponerad över vev-hjulet, snyggt scratchat (inte den lättaste delen att få till).
"Svenne-Kongo"
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
"Det omöjliga omhändertas omgående, mirakler kan ta lite längre tid"
- svenska underhållskompaniet, Kongo
Stunning!! Som vanligt blir det 100 poäng på Lennarts scratchbyggen! Otroligt fin den där!
Det börjar närma sig slutet på bygget i alla fall.Skall bli intressant att försöka få till en bra vattenyta runt modellen. Tack ska ni ha/Lennart

Ska bli intressant och se hur du gör vattnet Lennart, båten står väl still antar jag så det gör väl det extra svårt!
Vet inte vad som händer när jag fösöker lägga ut mer än en bild. Så fort jag lägger nästa så är både text och bild borta.
Denna skulle också med. Förstår inte vad som händer/Lennart

Bild nr 1

Bild nr 2
Lennart !!
Jag har nu editerat ditt inlägg och lagt in en bild till.
Du kan nu trycka på edit knappen och editera detta inlägg så ser du hur jag har gjort.
Hälsningar
Olle Lindau, administratör
( det är bara administratörer/moderatorer som kan editera andra medlemmars inlägg )
Denna skulle också med. Förstår inte vad som händer/Lennart

Bild nr 1

Bild nr 2
Lennart !!
Jag har nu editerat ditt inlägg och lagt in en bild till.
Du kan nu trycka på edit knappen och editera detta inlägg så ser du hur jag har gjort.
Hälsningar
Olle Lindau, administratör
( det är bara administratörer/moderatorer som kan editera andra medlemmars inlägg )
Jo,den skall ligga still,samtidigt som det skall vara riktigt stormigt /Lennart
ojoj, ja just´ja tänkte inte på vädret! Ska du skratcha bogserbåten oxå?
Jag vet inte varför man inte skulle kunna lägga in fler bilder i inlägget, det låter skumt!
Jag vet inte varför man inte skulle kunna lägga in fler bilder i inlägget, det låter skumt!
-
Jag har inte mycket att tillägga.
När och var kan man se slutresultatet?
Uffe
När och var kan man se slutresultatet?
Uffe