Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Eftersom motorn inte får plats utan ännu mer plastkirurgi än den som jag redan gjort i motorrummet och att det skulle krävas ännu mer arbeta att dessurom få plats med avgasrören från motorn blir detta en motorlös bil med igenlimmad motorhuv.
Dekalerna är i alla fall av toppkvalitet eftersom det är Slixdekaler som följer med
Bilen har ingen motor eftersom jag inte hade tålamod att skära bort det mesta av framvagnen för att få den på plats. Sen hade de krävts ytterligare avancerad plastkirurgi för att få plats med avgasrören...
F ö är många av delarna på bilen limmade med Kristal Kleer, bl a är karossen limmad mot chassit med KK.
Att jag använder KK till mycket på mina bilbyggen beror på att jag kan limma direkt på lacken utan att skada den, hamnar en del lite fel är det bara att ta bort den, torka bort KK och försöka igen. Utmärkt att limma rutor med också. Sen blir KK tillräckligt starkt för de flesta tillfällen. Plus att det är tjockt och kan fylla ut om limytan är ojämn.