Mitt bokslut 2012

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Lennart

Mitt bokslut 2012

Inlägg av Lennart »

Byggåret 2012 har varit blandat som det ofta blir.Eftersom jag även byggt några modeller på beställning(3 st Spitfire,och en Sea Harrier) så har min egen samling fått stå åt sidan.Men fr.o med i år så kommer jag bara att bygga åt mig själv. MVH/Lennart
Först ut blev den tyska ubåten,som blev färdig vid årsskiftet
Bild
Så en repris ,Caltexmacken med lite kompletteringar,en kopia på den första i stort sett.
Bild
Därefter bygget av mastern för BM 840 som inte blev färdigt förrän i September/Okt
Bild
Och så lite flyg
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Och så en ubåt som nästan blev klar
Bild
kallenordlund
Namn: Kalle Nordlund

Re: Mitt bokslut 2012

Inlägg av kallenordlund »

Vacker Lennart! Vilka underbara scratchbyggen!
Ulf Lundberg

Inlägg av Ulf Lundberg »

Härlig mångsidighet i ditt byggande.
Fartygsdio, bilmacksdio, traktor, jetflyg och ubåt!
Vad är det för ubåt. Påminner mig om en japansk experimentbåt.

Uffe
Lennart

Inlägg av Lennart »

Tack så mycket Kalle och Ulf !Ubåten är Trumpeters Romeo 1/144 ,men jag har byggt till en Sirena miniubåt som sitter på akterdäcket.Skall försöka få det hela färdigt snart :D Lennart
LarsaQ
Namn: Lars Qvarfordt
Kontakt:

Inlägg av LarsaQ »

Du är ju sanslös,frontlastaren är ju en riktig guldklimp,gillar även vattnet du gjort runt den första ubåten'helt otroligt snyggt.
LarsaQ
Lennart

Inlägg av Lennart »

Tack för vänligheten Lars /Lennart
Henrik R

Inlägg av Henrik R »

Härligt bokslut Lennart! Riktigt fina skönheter du byggt. Jag gillar verkligen dina ubåtar! Hur snygga som helst. Och jag har ju den fördelen att kunna syna en del byggen här och dom är riktigt snygga på bild men ännu bättre i verkligheten! Ska följa ditt 2013 med högt intresse!!
Lennart

Inlägg av Lennart »

Tack och bock för vänligheten Henke, får säga detsamma till dig /Lennart
Stellan
Kontakt:

Inlägg av Stellan »

Gillar när det är många lika sorters förebilder, bra jobbat. Fasligt vad blank den där danska Draken blev, helt otrolig finish!
Stellan Schroeder Englund
Lennart

Inlägg av Lennart »

Tackar Stellan.Jo Draken modellen blev som en F1 racer i lacken :D
Skriv svar