Antalet delar är ju inte direkt avskräckande. De injektionsgjutna delarna är faktiskt rätt OK, bättre än jag trodde. Få se om jag använder hjulen eller om skrotlådan kan visa upp något bättre.

Cockpiten ska vara stängd (bäst så, tror jag), så innehållet är inte så dundernoga. Dessutom är det ju svårt att hävda att det är fel. En stor fördel med denna.

För att man inte ska kunna titta rakt igenom, behöver någon form av innandöme på luftintaget byggas upp. Hjulhuset kommer även det från skroten. För att det ska hända något när man tittar in, petade jag dit en främre del av en motor. Lite långt fram, men det märks nog mindre när allt är klart.

För att få lite liv i ytan, karvade jag ur luftbromsarna. Än en gång visade sig Drakendelar i 1/48 passa. Det skilde bara någon millimeter, så lite avlagt fotoets fick träda i tjänst.

Hittade även ett utblås som passade perfekt. Måste säga att dagens botaniserande i skrotlådan var synnerligen framgångsrikt! Nu återstår bara att få den omgivande kroppen helt rund. Hm.

Till sist satte jag dit lite PC-remsor på kanterna inför ihopsättandet av kroppshalvorna. Men först ska här målas!