Italeri JA37 Viggen 1:48

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Lurifax
Inlägg: 907
Blev medlem: 09 feb 2012, 20:12

Re: Italeri JA37 Viggen 1:48

Inlägg av Lurifax »

SB88 skrev: 18 sep 2023, 23:14
Vad krävs för att få ställa ut? Jag är nämligen inte betalande medlem i någon förening.
Man behöver inte vara medlem för att ställa ut på C4-Open.

Läs mer här:
https://c4-open.se/

Även om man inte ställer ut är det kul att besöka evenemanget. Många utställda modeller, massor med handlare och föreningar. Och många modellbyggare.
holst

CU@C4
SB88
Inlägg: 16
Blev medlem: 08 sep 2023, 17:59
Namn: Simon

Re: Italeri JA37 Viggen 1:48

Inlägg av SB88 »

Tack för länken! Ska se om jag kan ta ledigt från jobbet den helgen. Hade ju varit superkul att vara där och kolla på alla byggen:).
Öken-Erik
Inlägg: 1343
Blev medlem: 26 jan 2012, 11:42

Re: Italeri JA37 Viggen 1:48

Inlägg av Öken-Erik »

Hej.

Klart du skall komma och tävla på C4-OPEN!

Det krävs inget som helst medlemskap i ngn förening för att tävla på C4-OPEN, alla är lika välkomna.
Vi kör sista helgen i Oktober på Kockums Fritid i Malmö
Du hittar all information på vår hemsida:

www.c4-open.se

CU@C4

Erik Ahlström
SB88
Inlägg: 16
Blev medlem: 08 sep 2023, 17:59
Namn: Simon

Re: Italeri JA37 Viggen 1:48

Inlägg av SB88 »

Öken-Erik skrev: 19 sep 2023, 14:40 Hej.

Klart du skall komma och tävla på C4-OPEN!

Det krävs inget som helst medlemskap i ngn förening för att tävla på C4-OPEN, alla är lika välkomna.
Vi kör sista helgen i Oktober på Kockums Fritid i Malmö
Du hittar all information på vår hemsida:

www.c4-open.se






CU@C4

Erik Ahlström
Ja det hade varit extremt kul att komma dit :D. Ska lägga in om semester och hoppas på att jag får ledigt :D
EMP
Inlägg: 203
Blev medlem: 01 nov 2016, 20:09
Namn: Emma
Kontakt:

Re: Italeri JA37 Viggen 1:48

Inlägg av EMP »

Välkommen till forumet!

Vilken snygg Viggen! Du har verkligen byggt en superfin modell! :) Jag gillar också din användning av bakgrunden.

Har du möjlighet skulle jag absolut rekommendera att ställa ut modellen vid tillfälle. Det är alltid mycket trevligt på tävlingarna och väldigt inspirerande :)
SB88
Inlägg: 16
Blev medlem: 08 sep 2023, 17:59
Namn: Simon

Re: Italeri JA37 Viggen 1:48

Inlägg av SB88 »

EMP skrev: 01 okt 2023, 15:45 Välkommen till forumet!

Vilken snygg Viggen! Du har verkligen byggt en superfin modell! :) Jag gillar också din användning av bakgrunden.

Har du möjlighet skulle jag absolut rekommendera att ställa ut modellen vid tillfälle. Det är alltid mycket trevligt på tävlingarna och väldigt inspirerande :)
Stort tack och jag ber om ursäkt för sent svar!

Ja det hade varit superkul att ställa ut modellerna jag har och samtidigt få lite inspiration från andra byggen. Fick inte ledigt från jobbet sist men ska göra ett nytt försök nästa gång det är dags :)
Skriv svar