Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Håller på med ett nytt diorama. The ford" eller vadstället på svenska . Ett gäng kofösare skall driva några oxar över en flod. Köpte på mig några av Britains kossor och tjurar, gjorde om dem till Texas Long Horn ungtjurar. Samt målade om dem. Har brutit ett horn på en av dem, men det fixar jag senare //Lennart
Senast redigerad av Lennart 12 den 17 nov 2021, 17:44, redigerad totalt 1 gånger.
Tack så mycket. Jag har använt högblank möbellack som vatten. Gillar det, för det går utmärkt att blanda med oljefärger, och ger ett hyfsat bra djup intryck. Har påbörjat grundfärgerna på omgivningarna, och provar ut ett träd . //Lennart