Modeller som blev klara 2020

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
John Lindbom
Inlägg: 228
Blev medlem: 08 apr 2012, 16:08
Namn: John Lindbom
Ort: Norrköping

Modeller som blev klara 2020

Inlägg av John Lindbom »

Försenat inlägg. Hann inte med lika många som andra byggares årssammanställning. Men jag använde mycket ets så byggtiden blev minst dubbelt så lång. Det är ju så många fina modeller så jag hinner inte med att berömma allihop. Kanske en tumme upp funktion skulle behövas. Blir lite enformigt att skriva "snyggt bygge" "fint byggd".
Bild
Bild
Bild
Bild
Merkavan blev klar 2020, men det sista på vädringen gjordes i år p.g.a torktiden.
Bild
Urban Gardini
Inlägg: 1283
Blev medlem: 25 jan 2012, 20:17
Namn: Urban Gardini
Ort: Skellefteå
Kontakt:

Re: Modeller som blev klara 2020

Inlägg av Urban Gardini »

Jag gillar din Char 2C. Du säger att du inte fick så mycket byggt på grund av all PE men du fick mer färdigställt än jag i alla fall som lyckades med att nolla mig själv i fjol.

Angående tumme upp och så. Själva meningen med ett forum är ju att man ska interagera mer med varandra och inte mindre.
Modellbyggare gör det med modeller.

What is the color when black is burned? - Neil Young
teeo
Inlägg: 44
Blev medlem: 05 jan 2020, 20:57
Namn: Thomas Olsson

Re: Modeller som blev klara 2020

Inlägg av teeo »

Fina byggen och "tummen upp" för den realistiska vädringen !
Skriv svar