Några av mina bokslut.

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Snoddas
Inlägg: 122
Blev medlem: 18 sep 2020, 22:27
Namn: Henrik

Re: Några av mina bokslut.

Inlägg av Snoddas »

Micke_MM skrev: 03 jan 2021, 18:33 Härlig produktion av snygga modeller gillar verkligen kryssaren / Micke
Tackar Micke, 2020 är mitt produktivaste år hittills och byggarglädjen har varit stabil året igenom :)
Mvh Henrik
Snoddas
Inlägg: 122
Blev medlem: 18 sep 2020, 22:27
Namn: Henrik

Re: Några av mina bokslut.

Inlägg av Snoddas »

teeo skrev: 03 jan 2021, 22:41 Fina byggen du har fått ihop !
//Thomas
Tack Thomas! :)
Mvh Henrik
Snoddas
Inlägg: 122
Blev medlem: 18 sep 2020, 22:27
Namn: Henrik

Re: Några av mina bokslut.

Inlägg av Snoddas »

magnusf skrev: 04 jan 2021, 17:49 Gillar verkligen Chaffeen och Kuma! Matchbox gamla småpansar är i många fall väldigt fina. Kuma ser väldigt detaljerad ut på bilden, vet inte hur mycket detaljer du petat dit men du har lyckats måla så att det ser riktigt "detaljplottrigt" ut!

Och så diggar jag givetvis din vattenbombare, jag är ju trots allt flygbyggare :) !

Hälsningar

Magnus
Tack så mycket Magnus :) På Kuma kryssaren så har jag bara limmat dit relingen som extra detalj, det var ett riktigt skoj bygge med "flyt" i ;)
Mvh Henrik
Snoddas
Inlägg: 122
Blev medlem: 18 sep 2020, 22:27
Namn: Henrik

Re: Några av mina bokslut.

Inlägg av Snoddas »

Efter lite letande så hittade jag fler foton på färdiga byggen från året som gick.
En Tunnan från Revell i 1/72 med dekaler från Moose. Här gjorde jag en "Fridsell" och målade dom orangea fälten själv.
Bild
Airfix nya Hawker Typhoon i 1/72.
Bild
Tigern som färdig.
Bild
Mvh Henrik
Snoddas
Inlägg: 122
Blev medlem: 18 sep 2020, 22:27
Namn: Henrik

Re: Några av mina bokslut.

Inlägg av Snoddas »

magnusf skrev: 04 jan 2021, 17:49 Gillar verkligen Chaffeen och Kuma! Matchbox gamla småpansar är i många fall väldigt fina. Kuma ser väldigt detaljerad ut på bilden, vet inte hur mycket detaljer du petat dit men du har lyckats måla så att det ser riktigt "detaljplottrigt" ut!

Och så diggar jag givetvis din vattenbombare, jag är ju trots allt flygbyggare :) !

Hälsningar

Magnus
Glömde nämna att eftersom vagnen var fattig på detaljer så byggde jag redskapen från scratch och jag håller med dig om att många av Matchbox byggsatser håller än idag.
Mvh Henrik
Skriv svar