Arma är nästan lika duktiga på snygga lådor som Eduard.

En trevlig blandning av förebilder. En ska bli brittisk i grått/grönt kamo (typ som profilen längst ner) men jag har inte bestämt 100 vad jag ska göra av den andre. Antingen brittisk i helblått eller amerikansk i grå/vit. Eller nå't...

Plastic. It's exquisite

Dekaler, masker och ett litet ark fotoets, huvudsakligen bälten och tändkablar.

När jag ändå var på shoppingtur så slank det med lite annat skrofs också... Arma kommer med en Wildcat VI senare i sommar men det är samma FM-2 fast byggd exklusivt för den brittiska marknaden under andra världskriget så dekalerna kan utan problem användas till den här modellen! Sedan har jag länge varit nyfiken på AKs färger, det fanns ett perfekt kit för brittiskt kamouflage och kompletterat med en burk Sea Blue så har jag det mesta jag kan tänkas behöva. Stay Tuned för testrapport senare i sommar, den snabba provmålningen på mitt Tempest målningsoffer ser lovande ut i alla fall...
Så, det viktigaste avklarat: byggblogg startad! Det tar ett tag innan uppdateringarna kommer igång eftersom det är sommar med diverse familje- och semestergrejor men det är ju trevligt det med!
Hälsningar
Magnus