Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Har gjort ett bygge på beställning, fast jag egentligen inte gör sådant längre. Komatzu väghyvel, med Mähler sidvinge och infästning med grind. Kravet var att delarna skulle vara rörliga. Och med lite trixande så blev det så .//Lennart https://i.postimg.cc/3JHBzy6k/2.jpg
Senast redigerad av Lennart 12 den 29 feb 2020, 09:51, redigerad totalt 4 gång.
Tack ! Plogvingen finns inte att köpa. Den är tillverkad av PC ungefär med samma princip som plåtslagare brukar göra i flera delar. Spacklad och slipad till rätt form. Efter finns slipning har jag lag en yta av 0,25 pc på hela vingen.//Lennart
Jo, det är en sådan där 1/50 samlar modell, metall med gummihjul . Detaljerat den något med extrabelysning, och så fick den en BDX ramp innan jag skickade den. (Diecast) Tonkin Replica , tror jag denna var ?//Lennart
Snyggt plogblad Lennart. Jag har precis avslutat ett bygge "på beställning", egentligen en födelsedagspresent. Det värmer extra att personen i fråga uppskattar den.