Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Blev endast tre saker klara 2018.. "Saved" i februari, "Lieber Johann" i maj (tror jag det var) och "Stalker (Сталкер)" nu i höstas. Flera vignetter och dios är i slutfasen och förhoppningsvis har jag 2-3 stycken klara till Open i vår.
2019 skall jag även fixa fotoutrustning så jag kan ta bättre bilder framöver
Tack för titten, mvh Micke
Ett par bilder från produktionen i år:
"Saved"
"Lieber Johann"
"Stalker (Сталкер)"
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Micke! Tre sådana alster är väl ingen dålig årsproduktion, det är ju precis som Henrik skriver betydligt mer än att smacka ihop en byggsats bara!
Har du ett beting på en apokalyps per år ? Som vanligt tycker jag det är mer roligt än skräckigt fast den här var faktiskt lite läbbig med tentakeln...
magnusf skrev: ↑29 dec 2018, 21:14
Har du ett beting på en apokalyps per år ? Som vanligt tycker jag det är mer roligt än skräckigt fast den här var faktiskt lite läbbig med tentakeln...
Ja du Magnus, det verkar ju så. Håller på med ett större apokalops diorama som du nog kommer gilla när det är färdigställt Får se om det kan bli klart nästa år, men om inte så gör jag väl något litet för att hålla trenden vid liv...
Mvh Micke
Kanske blir klar med en vignette till innan i morgon kl 24. Vi får se Har en figur kvar att färdigställa, ett par smådetaljer samt lite rep. Men närapå färdig i alla fall.
En liten bild kan jag bjuda på Mer bilder kommer om den är klar innan nyårsklockan ringer
Mvh Micke