Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
This is another small and quick vignette I made in-between my current major truck build. Yes, I have been doing quite a lot of them lately. I wanted something to take with me to the GGG exhibition in Sweden, in two weeks time. So I came up with this after seeing a pic on the net. I used parts, which I modified to be able to get the open rear axle effect I wanted. I have lots of 1/24 parts left over from older builds, which I’ve discarded over the years. Hope you all like it.
Nedrans fint Charles. Du måste någon gång ha en workshop hur du får till dina superrealistiska vädringar! Skulle du ha lust att visa upp dina hemligheter vid nästa 08-Open??
Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Lerxzt skrev:Nedrans fint Charles. Du måste någon gång ha en workshop hur du får till dina superrealistiska vädringar! Skulle du ha lust att visa upp dina hemligheter vid nästa 08-Open??
Mvh Micke
Hej Micke. Jag skulle Inte ha några problemet om jag hade inte publikskräck. I en väldigt mindre grupp, typ en lite träff, kanske. Jag har fått många fråga om detta förrut men alltid slutar med samma svar - folkskräck. Man skulle inte tror det, eller hur?
Perfect way to use up the spares. But as others have said already, its the way they are painted that catch the eye. The stain on the wooden pallet and the orange-brown colour on the sheet metal are perfect. Lovely little piece Charles.
Frank Glackin
The problem with common sense, is that it´s not that common!