Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Ohio klass boomer, stort as...170m lång (lika lång som Typhoon...fast enkelt tryckskrov)
Inte så mycket att orda om...gick åt spackel men det är inget ovanligt när jag bygger
Instämmer när det berör glansen i olika ytor.Tycker om hur det skapar liv i modellen.
Uppmärksammade något liknande för ett tag sedan då jag polerade upp en Spitfire modell efter ett "målningstillbud". Vad jag rätt snart kände att det var mer liv i den modellen än alla andra mattlackade modeller jag har...
Mvh. André
Bättre allt för många obyggda och påbörjade modeller i garderoben och i lådor än en enda modell för lite...
Lite av vad som finns i vitrinet...
S 26 "6" (Airfix), J 26 "Gul H" (Hasegawa), J 26 "Vit Bertil" (Heller).
Andre B. skrev:Instämmer när det berör glansen i olika ytor.Tycker om hur det skapar liv i modellen.
Uppmärksammade något liknande för ett tag sedan då jag polerade upp en Spitfire modell efter ett "målningstillbud". Vad jag rätt snart kände att det var mer liv i den modellen än alla andra mattlackade modeller jag har...
Mvh. André
Tack André
Stellan skrev:Mycket snygg ubåt. Annat än allt svart.
Tack Stellan
Många nyanser av svart kan det bli
Ulf Lundberg skrev:Häftigt!
Gillar att det är olika glans i olika ytor.
Uffe