Bismarck 1:200 med trädäck osv. Första bygget!

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Jesper Nilsson
Namn: Jesper Nilsson

Re: Bismarck 1:200 med trädäck osv. Första bygget!

Inlägg av Jesper Nilsson »

Tack allesammans! :D Mera bilder kommer när hon är helt klar, ska vädra skrovet lite mer och glasa in allt.

Robin: Vet att det är något som felar lite. Tror att det är kölen. Men gör mig inte så mycket, så det får nog vara så. Den är inte fastlimmad ännu eftersom jag tänkt ha den i ett vitrinskåp någon gång i framtiden. :)
Henrik R

Inlägg av Henrik R »

Den där blev kalas! Jag skulle vilja studera den och njuta av den i verkligheten :-)
Jesper Nilsson
Namn: Jesper Nilsson

Inlägg av Jesper Nilsson »

Henrik R skrev:Den där blev kalas! Jag skulle vilja studera den och njuta av den i verkligheten :-)
Tackar! :D Har du vägarna förbi Värmland så är du alltid välkommen att titta på den och på en kopp kaffe. :)

Edit: Förresten, hur gjorde du sk "Depth marks" på din Bismarck?
Henrik R

Inlägg av Henrik R »

Det var dekaler från en typ XXI ubåt i 1/44. Dekalerna var i rätt storlek av någon sjuk anledning. Så det var bara tacka och ta emot!
Skriv svar