Mals Way...FW190A8 R2 (R8) Part: I. Stürmbock.
Re: Mals Way...FW190A8 R2 (R8) Part: I. Stürmbock.
Mycket fint och högklassigt diorama. Kul idé att numrera byggena också. Angående respons i byggtrådarna kan det nog vara så att många tittar men kommenterar inte mellan varje uppdatering. Särskilt när det uppdateras så flitigt som i ditt fall. Missförstå mig inte, det är jättekul med intensiva projekt. Man får kämpa på och så brukar feedbacken komma när projektet blir klart. Jag är själv inkonsekvent vad det gäller att ge feedback. Det finns fantastiska byggen som jag inte har kommenterat alls. Ibland är det nästan svårare när allt ser jättebra ut. Det finns liksom inget att påpeka. Kul att du tog dig tiden iallafall. Jag har följt bygget hela tiden.
Mest är jag kär i sidorna på flygkroppen på Fw:n och dynorna i bilen. Wunderbar!
/Daniel
Mest är jag kär i sidorna på flygkroppen på Fw:n och dynorna i bilen. Wunderbar!
/Daniel
Vilket fantastiskt snyggt bygge!
-
Achsoo.....
Jag tar till mig det ni skriver iom om sommar samt täta uppdateringar....
Det sista är mer en dagbok därav av tätare iom ser det som en bygglogg.....
samt kul att ni gillar den....tackar tackar
denna fick nummer 12.1 (12 är är min tolfte i byggordningen sen återstarten och 1 är mitt första dio jag gjort m första figurer)
Kommer helt klart göra mer av dem dios och figurer.
figurer var helt klart en ny värld för mig, galet svårt med men vilken utmaning, envis som synden lol..
/Mal
Jag tar till mig det ni skriver iom om sommar samt täta uppdateringar....
Det sista är mer en dagbok därav av tätare iom ser det som en bygglogg.....
samt kul att ni gillar den....tackar tackar
denna fick nummer 12.1 (12 är är min tolfte i byggordningen sen återstarten och 1 är mitt första dio jag gjort m första figurer)
Kommer helt klart göra mer av dem dios och figurer.
figurer var helt klart en ny värld för mig, galet svårt med men vilken utmaning, envis som synden lol..
/Mal
jag tycker i alla fall att det var synd att du slutade blogga/dagboka här. Tyckte det var väldigt roligt/intressant att följa ditt arbete.
Jakob
Jakob
Jakob Fall
AP
AP
-
Jag kan köra en bygglogg senare i höst på en Brewster Buffalo Finsk m diorsma 1:32, inte påbörjat den än......jfall skrev:jag tycker i alla fall att det var synd att du slutade blogga/dagboka här. Tyckte det var väldigt roligt/intressant att följa ditt arbete.
Jakob
Håller på nu med en rerun på en Fw190 A8r2 en annan indevid....
utan utan skygglappar.....så den ska bli klar först.....
Indeviden kommer bli denna Werner Conradt, II.(Sturm)/JG 300 gillar cammot o notera siffran 1...

-
Älskar jobbet du har lagt ner.
-
Tackar Charles tackar.....
Jo mkt oljedärger, tenderar mer och mer använda oljefärger, testat mkt prylar på min korta karriär (2år), men måste erkänna är helt förälskad i dem.....kan hålla på länge m effekter o toner....
Dessa hjulhus fick en grundvädring m Florys darkdirt genom ABn...
sen jusrerats m pensel fuktad i munnen m tops, sen olje färger (5 olika)bför tonerna samt rinn o gunkbsmuts, sen svagt m abn shading samt coctails av olika toner (egenblandningar av Tamiya kulörer mkt mkt mkt utspätt subtilt).....
Oja samt torrborstat mkt subtilt m oljefärger med...
Jo mkt oljedärger, tenderar mer och mer använda oljefärger, testat mkt prylar på min korta karriär (2år), men måste erkänna är helt förälskad i dem.....kan hålla på länge m effekter o toner....
Dessa hjulhus fick en grundvädring m Florys darkdirt genom ABn...
sen jusrerats m pensel fuktad i munnen m tops, sen olje färger (5 olika)bför tonerna samt rinn o gunkbsmuts, sen svagt m abn shading samt coctails av olika toner (egenblandningar av Tamiya kulörer mkt mkt mkt utspätt subtilt).....
Oja samt torrborstat mkt subtilt m oljefärger med...
Hjulbrunnarna ser ju hur snygga ut som helst älskar toningen du har fått till, de ser verkligen ut som ett par riktiga hjulbrunnar.
Jakob Fall
AP
AP
-
Tackar Jakob kul att du gillar dem.
Som nämnde innan så körs oljefärger, tenderar mer o mer att jag kör m dem ; )
Samt galet kul
Som nämnde innan så körs oljefärger, tenderar mer o mer att jag kör m dem ; )
Samt galet kul