Åter med en uppdatering!
Huven och vindrutan e maskade.
Nu undrar ni säker varför jag behöve limma vindrutan med CA-lim? Det är för att pianotrådarna som jag limmade in i cockpit måste pressas ner av vindrutan för att få rutan på plats. Enda sättet att få en stark nog lim fog var att använda CA -lim så inte vindrutan flängs iväg av spänningarn ai pianotråden medans limmet härdar

Därav CA limmet
Nosen på plats...
Fick maska pitotröret åsså.
Heh,bra grepp
Åssåa grundad med Alclad grey primer!
Härnäst blir det preshejding men jag har ett litet bekymmer....
Jo, ni förstår, jag har referenser från 3 olika perioder i 35539s operativa liv....vilken ska jag måla??
#1 Nymålad i början av 90-talet med gula flottilj nuffror och de gamla divisionsmärkena
#2 lite senare unde dess liv, färgen är vädrad och blekt här och var, den har fårr en ny noskon vars målning inte riktigt stämmer överens med resten. Fortfarande gula flottilj nuffror och de gamla divisionsmärkena
#3 sent i karriären, mycket vädrad flygkropp med bättringsmålningar här och där, nya röda flottilj nuffror och nya divisionsmärken på stjärtfenan, fortfarande samma noskon som inte matchar i färgen.
Jag är öppen för förslag
Limma lugnt!