Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Blev lite biten av det här med att skulptera så jag beslöt mig för att göra mjölnaren själv också... Än så länge bara huvudet gjort, ska "tjocka" till honom rätt så rejält innan han får på sig armarna och sitt förkläde...
Jo gåtta be kidding mi! Man kan inte jobba så smått!!!!!! Jag tror du skalar upp gubben, meckar med honom och drar sedan ned honom i något gubbändringsprogram. Spara, klistra in i diot.
Stellan skrev:Jo gåtta be kidding mi! Man kan inte jobba så smått!!!!!! Jag tror du skalar upp gubben, meckar med honom och drar sedan ned honom i något gubbändringsprogram. Spara, klistra in i diot.
CTRL C och CTRL V modelling vet du
Det känns helt ärligt som att detta är alldeles för smått, jag får gissa en hel del faktiskt