Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Dio blir det knappast för jag lär inte få ihop en övertygande story att backa upp modellen. Blir väl vignette eller softskin som klass om något. Men oavsett måste jag säga att det är kul med denna cross over där man kan bygga både fordon och flyg
magnusf skrev:Kul att det funkade med maskerna! Den här ser jag fram emot på Open!
Hälsningar
Magnus
Ja, tack för koderna. Tråkigt nog syns inte numret eftersom det till stor del skyms av pressen och sedan täcks resten av vingarna... suck. Men totalt sett så blev det bra. Frågan är om dekaler hade fungerat på vingarnas tygstruktur.
En studie i olive drab. Nu får den vara klar i det skick den är. Tar med den till 08 Open i helgen men utan gubbar, de får vänta till jag fått upp ångan igen. Hittade sifferschabloner i ungefär rätt typsnitt och grad och sprayade vitt och gult genom dessa för att få numret på fenan. Lite rep och pressar för att hålla fast lasten utan att skada den. Skulle vara intresant att göra om detta i 1/35 med massor av gubbs och detaljer och ett utsnitt av stranden där den just lastats av... nä, nu får det räcka, det finns så mycket annat att bygga.