Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Hej Sven-Åke!
Allt är nog redan sagt om ditt otroligt fina häfte men jag vill ändå visa min uppskattning till att du vill dela med dig av dina kunskaper och färdigheter. Mycket trevligt!
Är övertygad om att fortsättningen kommer bli lika bra om inte ännu bättre
Rickard B skrev:Hej Sven-Åke!
Allt är nog redan sagt om ditt otroligt fina häfte men jag vill ändå visa min uppskattning till att du vill dela med dig av dina kunskaper och färdigheter. Mycket trevligt!
Är övertygad om att fortsättningen kommer bli lika bra om inte ännu bättre
Stå på dig!
Tack så mycket Rickard!!!
Jag kämpar på så mycket jag kan för att få det klart så fort så möjligt...
Färgen som jag lägger ovanpå den svarta grundfärgen är inte utspädd, det hela handlar om var man lägger färgen och hur mycket man lägger på. Givetvis skulle det funka med att tunna färgen men i och med den svarta grunden så skulle det ta betydligt längre tid att bygga upp effekterna.
Tack och lov finns det ju inget rätt eller fel i dessa sammanhang utan det handlar helt enkelt om vad som funkar bäst för en själv.