Lav-25 1/35 "Piranha" Klar sid 5.

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
easy_company
Namn: Henrik Persson

Re: Lav-25 1/35 "Piranha" Klar sid 5.

Inlägg av easy_company »

SvenYoung skrev:Hej Henrik!

Det här blev ju kanonbra. Du har lyckats med den svåra bedriften att måla och vädra ett vitt fordon, utan att det vita blev brunt och blaskigt. Att bibehålla den vita färgen, även under all vädring, är inte lätt men det har du lyckats med.

Bygget, målningen och vädringen är toppen. Hoppas att få se denna live en gång.

Håller med andra att lite packning och jox skulle lyfta modellen ytterliggare, men det är en liten sak i sammanhanget.

Skall du göra en fin platta till den också?
Tackar Sven :) Riktigt kul att du tyckte den blev bra, ja en basplatta ska jag göra det tycker jag den är värd. Det var ett mycket lärorikt bygge för mig :) Och jag ska absolut ställa ut den på någon utställning framöver.
/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.
Björn Fransson
Kontakt:

Inlägg av Björn Fransson »

Realism på hög nivå! Imponerande på alla sätt, snyggt jobbat!!!
easy_company
Namn: Henrik Persson

Inlägg av easy_company »

Björn Fransson skrev:Realism på hög nivå! Imponerande på alla sätt, snyggt jobbat!!!
Tackar Björn för dom glädjande orden, det var mycket kul att höra :)
/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.
Skriv svar