Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Jag tror att vi räknade till 16 olika varianter av Pbv 302, det inkluderar vanliga trupptransport, Eldledning, Stridsledning, B-plats, Sjuktransport, DSG och då naturligtvis med olika grader av extra skydd...så det är "bara" att fortsätta
I sommar kommer "Kalla krigets fordon 2" med Melker Becker i SVT och ett av programmen avhandlar arbetshästen 302 - missa inte det
Ja du Sven, hade gärna haft bägge ståendes på hyllan.. Kul att du gillade min målning även om det inte är så vitt. Svårt att inte få det platt och se ut som en leksak..
Jag är riktigt sugen på en i kammo också Roger, med IR-tejp och allt!
Haha Stefan! Har du räknat med prototyperna då?? Jag har en väldigt intressant variant som jag faktiskt skulle vilja bygga.
Ser sååå fram emot nästa del av Melkers serie & speciellt det avsnittet!
easy_company skrev:2 riktigt fina PBV vagnar Per, de får kategorin ögongodis av mig!
/Henrik Persson
Tack Henrik! Ögongodis var ett härligt betyg!
Man tar ju med sig lite erfarenheter när man bygger för andra gången
Kanske man måste uppgradera den första lite!?