Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Stellan skrev:Nu är det bara slutklämmen kvar. Ser bra ut så här långt. Har du bestämmt dig för vilken scen det blir från filmen? Slagsmålet på taket?
Ja det blir slagsmålet men vet inte vilken sekvens ännu. Ska kolla lite på filmen senare. Vill helst slippa göra helt nya figurer, bara mindre konverteringar men det har jag sagt förr
Urban Gardini skrev:Varför inte sekvensen när Burton och Eastwood sitter överst på vagnen på väg upp till Örnnästet? Det skulle ju också vara en läcker scen.
Hade också funkat men jag känner att det är en större utmaning att få till dynamiken i slagsmålet på vagnens tak... Vi får se, kanske det inte kommer och funka och då kan ju alltid din idé bli min plan B