BAC Lightning F-3 1/32 KLAR sida 4
Re: BAC Lightning F-3 1/32 KLAR!
Sablars vad snyggt! Nu när du fått på dekalerna så ser den lite mer klädd ut och det grå dominerar inte lika mychet som jag tyckte tidigare. FOD-skyddet är en trevlig färgklick.
Stellan Schroeder Englund
Det har du som vanligt gjort snyggt Henrik!
Imponerande insats med stegen. Mycket av det Flightpath gör känns som ets för etsens egen skull men här känns det motiverat, den ser väldigt verklig ut!
Det är en grymt häftig flygmaskin... Här kan man kolla in ett trevligt klipp om blivande testpiloter som fick flyga den i sin utbildning på 80-talet.
Hälsningar
Magnus
Imponerande insats med stegen. Mycket av det Flightpath gör känns som ets för etsens egen skull men här känns det motiverat, den ser väldigt verklig ut!
Det är en grymt häftig flygmaskin... Här kan man kolla in ett trevligt klipp om blivande testpiloter som fick flyga den i sin utbildning på 80-talet.
Hälsningar
Magnus
Tack Stellan och Magnus. Jag la förövrigt in nya bilder på sakerna i huven som är scratchat bl.a.
Lightningen är häftig och i denna skala är den faktiskt gigantisk trots kort spännvidd.
ska kolla in den där filmen.
Lightningen är häftig och i denna skala är den faktiskt gigantisk trots kort spännvidd.
ska kolla in den där filmen.
-
- Kontakt:
Re: BAC Lightning F-3 1/32 KLAR sida 4
Den där vill man ju verkligen se live! Stegen är grym och lyfter verkligen modellen ännu mer. Riktigt läckert bygge av en sagolikt skön maskin!
-
Den blev snygg!
-
Ruggigt snyggt! Bra byggt och målat Fpl.
Imponerande lödningsjobb.
Kul att se dig i problemlösartagen.
Uffe
Imponerande lödningsjobb.
Kul att se dig i problemlösartagen.
Uffe
Mycket tjusigt! Jag kan inte komma överens med mig själv om jag gillar Lightning bäst naken eller i kammo... å ditt bygge gjorde mig mer osäker! Nu lutar det mer åt kamouflage. Superjobb!
/Fredrik
/Fredrik
Tack så mycket ! Kul att ni gillar den. Ja, man får verkligen blodad tand med att göra fler lödnings objekt. Det är rätt kul.
Nya bilder på Lightningen när vi ändå är igång.