Kliar i fingrarna att öppna min låda och börja såga... måste motstå frestelsen, har alldeles för mycket i gång

Gör undan på bordet å ta fram sågen för det här är skoj! Det enda som irriterar är slipdammet från resinet. Det sätter sig tamef.n överallt. Om allt går planenligt så bör hon vara redo för grundfärg någon gång under helgen.MiniStuff skrev:Så smuckert!
Kliar i fingrarna att öppna min låda och börja såga... måste motstå frestelsen, har alldeles för mycket i gång
Tack Magnus! Det är något i utseendet hos UAZ:en som gör att den är så ful så att den blir jättesnyggmagnusf skrev:Det här är urhäftigt! Och vilken imponerande ful buss! Mycket snyggt jobbat med den något kexiga karossen...
Hälsningar
Magnus
kallenordlund skrev:Tack boys!!!
Gör undan på bordet å ta fram sågen för det här är skoj! Det enda som irriterar är slipdammet från resinet. Det sätter sig tamef.n överallt. Om allt går planenligt så bör hon vara redo för grundfärg någon gång under helgen.MiniStuff skrev:Så smuckert!
LOL har du snott mitt trickMiniStuff skrev:kallenordlund skrev:Tack boys!!!
Tips om resinslipdamm (om du inte redan kör så): när det är mycket att slipa/såga så brukar jag förutom munskydd köra med dammsugarmunstycket mellan benenTar väck det mesta av spillet.
/Mrks