Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Tack ska ni ha. Jo det var kul att vädra modellen, och jag blev nöjd sådär.Får nog ta och slänga dit ett flottiljemblem på tornet i alla fall.
Bilderna laddar jag via img hack Stellan. /Lennart
Lennart skrev:Tack ska ni ha. Jo det var kul att vädra modellen, och jag blev nöjd sådär.Får nog ta och slänga dit ett flottiljemblem på tornet i alla fall.
Bilderna laddar jag via img hack Stellan. /Lennart
Det borde inte spela roll om du använde Imageshack eller Photobucket eller vad som. Frågan gällde om du använder bildhakarna, försöker hjälpa dig med att lägga upp fler bilder efter varandra, du angav ju att du hade problem med det?
Ok,jag skall testa nästa gång:Din ide vann i alla fall den inofficiella omröstningen Stellan.Jag har börjat scratcha en bogserbåt ,så det blir ett helt annat scenario i diot Lennart
Se upp med rosten.
Jag tycker den är i rödaste laget.
Jag tror det skulle se bättre ut om du tonade den lite brunare och mörkare.
En smaksak kanske..
Uffe