Efter dekaleringen upplyste folk som kan mer om F 10:s 35:or än jag att den där vita symbolen på fenan inte var något vidare på Hasegawas ark. Och de har rätt, jag trodde att det var en björn eller järv, det visade sig vara ett vildsvin! Försök få till det av denna bild om ni kan...
Sedan Drakarnas konung kyrkis erbjudit sig att skicka mer korrekta dekaler, kom jag på att jag faktiskt hade det själv! De finns på det Eurodecalsark som jag mentalt skrotat sedan alla dekaler var uselt tryckta utan vitt undertryck. Men just det vita var liksom vitt ändå, så de funkade utmärkt. Och vips, hade vi något som man faktiskt kan tolka som ett vildsvin på fenan!
Värt att tänka på för den som bygger denna individ är dessutom att Hasegawa vill ha det till att det ska vara ett svin (eller var deras dekal nu ser ut som) på båda sidorna. Men i verkligheten ska det vara en bevingad dödskalle. Lyckligtvis finns denna med på arket i lådan, dessutom betydligt mer porträttlikt. Fast när jag ändå var igång med Eurodecals, tog jag det därifrån. Någon nytta ska man väl ha av de slantar som det kostade.
Om någon undrar över bubblorna i femtiotvåan på den nedre bilden, beror det på att fotot är taget mitt i en Microsolsession. Verkligheten ser betydligt bättre ut nu.