Visst är det något speciellt med alla dessa härliga MiG! Bygg en och du är fast...
Din 21'a är underbar!
MIG-21MF Irakisk 1/32 är klar sida 2
-
- Namn: Urban Gardini
- Kontakt:
Re: MIG-21MF Irakisk 1/32 är klar sida 2
Modellbyggare gör det med modeller.
What is the color when black is burned? - Neil Young
What is the color when black is burned? - Neil Young
Ja Urban. Jag ska senare i vår försöka få tag på en 23:a. Har redan planer på hur det bygget ska se ut.
Föressten Stellan, Jag har funderat lite på det där du skrev, Man får mycket "serverat" om det är svart eller mörk bas. Jag ska ta ditt råd och måla svart. Vet inte om det blir på mitt nya bygge, men nån gång.
Föressten Stellan, Jag har funderat lite på det där du skrev, Man får mycket "serverat" om det är svart eller mörk bas. Jag ska ta ditt råd och måla svart. Vet inte om det blir på mitt nya bygge, men nån gång.
Ja, om det inte är specifikt den "skarvfunktion" man är ute efter med förskuggning längs panellinjer så tycker jag att det är neutralast med allt svart först och sedan jobba sig mot ljusare toner vartefter.Henrik R skrev:Ja Urban. Jag ska senare i vår försöka få tag på en 23:a. Har redan planer på hur det bygget ska se ut.
Stellan Schroeder Englund