MiG 25 Foxbat Revell(aset) 1/48 Klar!!!
Re: MiG 25 Foxbat Revell 1/48
Ja, plåga på vet jag. Idag har jag målat ryssen sen 11.30 till 14.30 nonstop. Grymt vad roligt det är att måla när man har inspiration. Väldigt ftigörande tycker jag, Just nu är ryssen på tork och det blir vädring,dekalering samt att bygget med landställen fortsätter.
Ny duschad och naken!

Lite landställ med detaljer som Revell glömde!!

Lite landställ med detaljer som Revell glömde!!

-
- Namn: Lars Befring
snygg känsla i färgerna! balansen känns riktigt rätt från bilderna. Hur mycke hade du tänkt att vädra?
/L
/L
Modellexpo 08 Open 2021 Korea, Gruppbygge Airline 72
Jag tänkte vädra den så gott det går! Dessa ryska skapelser vann nog inte tävligen "nationens renaste"!
Framförallt så ska den skitiga looken tas fram tänkte jag.

Snyggt målat och läckert kamo! Blir det en ryss?
Hälsningar
Magnus
Hälsningar
Magnus
Japp, det blir Ryskt för hela slanten!
Najs målning!! Gegga ner skiten nu! 

Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work 

Snyggt camo,jag trodde du skulle göra en metallren. Blir nog riktigt fin med lite vädring/Lennart
Tack Lennart! Alltså jag var så trött på metallrena flyg, så jag tänkte då på att just MiG fanns i kammo. Men nästa jag gör blir metallren kan jag avslöja. 
Hur som, Igår natt åkte dekaler på och idag har bygget med landställen fortsatt, samt att jag börjat med vädringen..återstår en del och bl.a undersidan ska skitas ned ordentligt vid hjulebrunnarna och så. Jisses vad stor den här rackaren är, har inte reflekterat så mycket på det tidigare, men jag inser att den är GIGANTISK faktiskt. svårt att tro skalan är 1/48 när man jämför med en J35 Draken..haha

Dekaler och lite värding! tillkommit på sista bilden är passning av horisontella bakvingar och radomen och ILS:en är målad.
Mer vädring på G och lite finlir.

Hur som, Igår natt åkte dekaler på och idag har bygget med landställen fortsatt, samt att jag börjat med vädringen..återstår en del och bl.a undersidan ska skitas ned ordentligt vid hjulebrunnarna och så. Jisses vad stor den här rackaren är, har inte reflekterat så mycket på det tidigare, men jag inser att den är GIGANTISK faktiskt. svårt att tro skalan är 1/48 när man jämför med en J35 Draken..haha

Dekaler och lite värding! tillkommit på sista bilden är passning av horisontella bakvingar och radomen och ILS:en är målad.
Mer vädring på G och lite finlir.

Hujedamig vilken rackare. Hur lång aktionstid hade man på den där, motorerna måste ha slukat soppa som få?
Stellan Schroeder Englund