Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Jag kan inte göra annat än hålla med övriga. Ett mycket snyggt bygge, som förtjänar all uppmärksamhet! Synd att jag missade Open i år, men jag kanske får se den live i Göteborg eller Malmö..?
Jag rättar också in mig i ledet, fantastiskt fin Lansen. På domarkursen som Ulf höll förra våren pratade han om helhetsintrycket av en modell och att ibland så hände det där när man betraktar en modell och inser att.... ja, här är den, this is it..... Din A32 var just en sådan modell när jag såg den på 08 Open, det sa bara "klick". Fantastiskt!
Tack, alla! Jo, det kanske är så att styrkan ligger i just helhetsintrycket. Tycker själv att det finns massor av småmissar och andra irriterande ofullkomligheter vilket gjorde att min stora förvåning över dess framgång verkligen var helt ärlig! Fast nu när jag fått lite distans till den kan jag nog tycka att den nog ändå är det bästa jag åstadkommit på byggbordet. Hittills, får jag väl hoppas...
Fast nu behöver jag en del lite mer opretentiösa byggen ett tag innan jag ger mig in på nästa stora projekt. Så håll utkik efter lite fler sköna små svenska 72:or.
Imponerande bygge, Björn! Allt ser så rätt ut! Finurlig lösning med nummerdekalen på fenan, det krävs lite tänkande utanför ramarna. Det löste sig utmärkt!