Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Och så var den äntligen färdig, lagom till helgens 08 Open!
Jag vill passa på att tacka alla för ert stöd genom bygget, och i synnerhet herr Grewin som hjälpte mig med mycket konstruktiv kritik.
Men den som förtjänar min tacksamhet allra mest är den som varit min främsta inspiration och ledstjärna genom projektets gång:
Det står klart att utan Kan Mi Youn hade hela koreahalvön idag styrts av Kim Jong Un.
En sak som jag tänkte på är att det är en väldigt stor kontrast mellan leran och de svarta gummit på hjulen. Om du hade dammat ner vagnen lite på det nedre partiet, antingen med airbrush eller med pigment så tror jag att vädringen hade smällt samman bättre.
Andreas Grewin skrev:En sak som jag tänkte på är att det är en väldigt stor kontrast mellan leran och de svarta gummit på hjulen. Om du hade dammat ner vagnen lite på det nedre partiet, antingen med airbrush eller med pigment så tror jag att vädringen hade smällt samman bättre.
Jag tänkte också på det när jag studerade bilderna. Det blir en god lärdom till nästa gång.