DH.110 Sea Vixen 1/48

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Henrik R

Re: DH.110 Sea Vixen 1/48

Inlägg av Henrik R »

Jag börjar bli klar med den här rackaren! Undrar varför allt har tagit sån tid? Hur som helst så var Airfix Sea vixen helt brutalt bra kvalitétsmässigt. Det enda minuset är att sprusen var för tjocka och delarna gärna går sönder vid borttagning. Annars har det varit en bra modell att slå ihop.
Vet inte om nästa Englandkärra ska byggas eller om jag nu ska satsa på ryskt eller amerikanskt? hmm..ja det får väl tiden utvisa.
Enjoy några bilds på min seavixen som precis som många andra fått låna drakendioramat..
Bild

Bild

Bild

Bild
Lennart

Inlägg av Lennart »

Kanonfin Henke,riktigt snyggt bygge/Lennart
Björn Fransson
Kontakt:

Inlägg av Björn Fransson »

Ja, mycket fin! Och snabbt som attan som alltid! Underbar kärra är det - och en riktigt trevlig modell att bygga.
kallenordlund
Namn: Kalle Nordlund

Inlägg av kallenordlund »

Riktigt fint bygge Henke! Det är något speciellt med Sea Vixen. Den utstrålar råstyrka på något vis.
Skriv svar