nåja lite gjort ikväll...mera kliande i huvudet...tänkt lite fel om pansarplåten så tyvärr korrektur, iom den monterades, sen röd oxid primer på mutrrar/nitar, sen rlm 02 som grund (jupp) sen senare om tid fanns camo overall, körde preshade m kraftig röd oxid den synns subtilt under rln 02...men den synns mer än på fotot...så denna är mer rätt....iom kommer köra röd primer på landställens muttrar pga justeringar iom ökad vikt.....så fält mässigt blir det, samt pansarplåtarna ska inte chippas som jag sa då de är relativt nya

kontraster mot slitningen...jag har chippat lite längs med nitrader som noterat, ger en känlsa av "stress" på plåten då de öppnades o stängts mkt...motor huv,
jaja lite fler kors på plats samt korrektionen....jorå...mer chipping ska till på vingarna, men inte overkill, då tyskarna kärrors färg var mkt bra....
en sak lärt mig med, att denare delen av kriget så skippades mkt av primer då de hae kort livslängd beräknat, så tidiga ww2 kärror hade fin primer, på endel utor tom röd oxid.....