Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Tjo Hej!
Nu är alltså min F-100D klar för beskådning! Lite bilder säger mer än tusen ord. Det som bör tilläggas är att detta var en ganska kul modell att bygga, den ramlade ihop som en gädda i vattnet. Inget tråkigt som jag hakade upp mig på faktiskt. Det som inte bilderna egentligen talar om är storleken på den..Den är redigt stor. Sen är det så att min resinhjul har inte kommit än. Dem skulle givetvis ersätta dessa "gummihjul" som just nu är monterade. Sen är min bildportal jobbig när den grynar till bilderna. Hav överseende på oskarpheten.
Grymt!! Nån gång skall jag bygga en Phantom i vietnam version men då jag inte bygger plan så är det nervöst att få tummen ur att lämna sin "comfort zone" så att säga
Men detta bygge var grymt.. Gillar även jag Påsk hälsningen
Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!