Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Tillbaka efter två veckor i Paris (franskan fick sig en grundlig upputsning) var det dags att börja rigga.
Bygganvinsningen innehåller faktiskt en riggritning. Det är första gången jag varit med om det. Någorlunda riktig verkar den dessutom vara.
Hur ska detta sluta? Tänk om alla tillverkare gjorde likadant. Vad bleve då av vår hobby?....
Jag börjar se slutet på bygget.
På återseende,
Uffe
Jaja, det var ju inte så många tåtar på den här ! Nu ska vi inte förolämpa den stackars båten men den ser lite ut som en badleksak, den når liksom inte upp till samma designhöjder som dina italienska byggen !
magnusf skrev:Jaja, det var ju inte så många tåtar på den här ! Nu ska vi inte förolämpa den stackars båten men den ser lite ut som en badleksak, den når liksom inte upp till samma designhöjder som dina italienska byggen !
Jag gillar den lilla knubbisen. Skulle funka att göra en karikatyr av en sådan. Då skulle man verkligen få en badleksak.
kanske man skulle titta in i leksaksaffären och se om dom har något lämpligt utgångsmaterial nu när sommarsäsongen är här.