F-16 Falcon (inte längre en surdeg) i 1/48

Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Daniel_A
Namn: Daniel Andersson

Re: F-16 Falcon (inte längre en surdeg) i 1/48

Inlägg av Daniel_A »

Tack Stellan. Och tack Håkan (även för julkortet :-) ). Tyvärr så blev passningen på ovansidan (som kommer synas) inte lika bra. USAF är målade eftersom det bara fanns med en dekal på arket och då blev det lite lättare att passa in.

Nu har jag kommit till den punkt när jag inser att jag inte hinner klart med denna innan jul. Det var i och för sig ingen målsättning, men jag hade ju lovat mig själv att inte bygga något annat innan den var klar och ska jag ge mig på ett "mellandagsbygge" så måste den här få stå åt sidan lite.

Nu är det ju så att modellbygge för mig är själva motvikten mot stress och och dessutom ska ju julen vara en tid för avkoppling också. Därför bryter jag min ed och lägger den på hyllan en stund. Att ta upp ett bygge igen i det här roliga stadiet brukar inte vara så svårt så målet med mitt löfte kommer nog att uppfyllas ändå.

Nu blir det till att rota i stashen efter något lämpligt mellandagsobjekt.

/Daniel
Skriv svar