Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Tack Björn
Tror nog vingen är generisk för alla versioner. ..därför du har positionsljus vid främre radarvarnarna.
Men jag tror väl det inre huset ska finnas på alla viggen...bara JA som har ett extra hus utanför den innersta och den är ju en sepatat del
Stefan Eriksson skrev:Följer med spänning bygget Janne ! Imponerande byggtempo du har !
Nu får allt postgubben leverera min byggsats för jag blir sugen...
Janne.S skrev:Tack Björn
Tror nog vingen är generisk för alla versioner. ..därför du har positionsljus vid främre radarvarnarna.
Men jag tror väl det inre huset ska finnas på alla viggen...bara JA som har ett extra hus utanför den innersta och den är ju en sepatat del
Puh! Det såg så gjutet ut, men det förstås, det var ju ditlimmat av ett proffs!
Janne.S skrev:Tack Björn
Puh! Det såg så gjutet ut, men det förstås, det var ju ditlimmat av ett proffs!
Häpnad! Vilket grymt jobb. Som tur inte lika mycket jobb som ESCI, men tänker man efter så är det inte långt ifrån med alla moddar du gjort
Vackert Janne!
Kan bara instämma, grymt fint o trevligt arbete! Har fått ett exemplar hem med postgången...ska bara bli färdig med min kittyhawk Gripen...o min Tarangus A32A...sen så!