Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Då var det (kan man säga) en liten Fiat ändå, tack Erik för infon!!
Trädet tycker jag passar utmärkt också, men jag är lite tveksam till figuren faktiskt.. Vara med eller ej? Vad tycker Ni??
Återkommer naturligtvis med mer bilder när vädring, detaljmålning börjar arta sig!
Mvh Micke
IDF Armored Corps motto: "האדם שבטנק ינצח" - The man in the tank shall win!
Jag tycker att en figur i princip alltid höjer nivån på bygget så jag röstar på att den ska vara med. Den ger dessutom en bra likare för att man ska fatta hur liten bilen är!
Tackar Håkan. Figuren börjar närma sig att vara klar.. Troligen färdig i morgon (äntligen ledig en dag). Skall försöka påbörja vädringen ordentligt, tänker dock inte chippa den för mycket utan försöka hålla tillbaka det en del. Lite chipping, lite smuts och damm, och sen några bilder
Liten bild hur gubben ser ut precis nu
Mvh Micke
Har vädrat lite nu när vädret tillåter Figuren ej färdig ännu (är fortfarande lite skeptisk att ha med den, får se...).
Är inte lika proffsig som Ni andra, men gör så gott jag kan Se bilder nedan!
Mvh Micke