Normandy Landing
-
- Kontakt:
Re: Normandy Landing
Ja, jäklars... Det finns mycket som världen har missat.
-
Intressant kombination! Följer fortsättningen... 

Tack Anders!
Nu drar jag min kos om det är någon som mot förmodan undrar varför jag är snorkig nog att inte svara under ett par veckor. God och Gott osv!
Nu drar jag min kos om det är någon som mot förmodan undrar varför jag är snorkig nog att inte svara under ett par veckor. God och Gott osv!
Stellan Schroeder Englund
Har ingen uppdatering på detta bygge eftersom en liten olycka behagade göra min fina nål till ett Z när jag skulle rengöra den härom dagen. Får bjuda på lite filmtajm istället. Tamiyas lilla CCKW-truck har ju märkningsalternativ till en individ i den sk Red Ball Express som transporterade bränsle mm till fronten i Frankrike. Råkade snava över denna spelfilm som handlar om just karavanen med CCKW. Vågar man kalla det för orgie i lastbilskörning?http://www.youtube.com/watch?v=93rEVEwAY08
Under tiden ni kollar på film ska jag försöka göra något åt nålproblematiken...
Under tiden ni kollar på film ska jag försöka göra något åt nålproblematiken...
Kanske du kan använda den som virknål om inget annat funkar.
Tack för filmtipset.
Tack för filmtipset.
Diorama!!
Det där blir finfint!
Jag skulle förstås låta lastbilen kört av vägen så det blir en flygkrasch utan flygning.
Go Stellan go!
Jonas
Det där blir finfint!
Jag skulle förstås låta lastbilen kört av vägen så det blir en flygkrasch utan flygning.
Go Stellan go!
Jonas
Det är bara att blocka fram härden och städet och banka eländet rakt och riktigt... Tack för stödet.Björn B skrev:Kanske du kan använda den som virknål om inget annat funkar.
Tack för filmtipset.
För en gångs skull blir det inte rostigt och trasigt. Nytt och fint lär det bli i huvudsak. Eller inte.molgam skrev:Diorama!!
Det där blir finfint!
Go Stellan go!
Jonas
Jupp, här ska goas

Nu får du bygga en lastbil fullproppad med reservdelar till flygisen också ,massa oljespill och eländes elände som kan hända på vägen.Och till det behövs en bärgare,och så en bärgare till bärgaren och så en ...Det här kan bli hUUUUr stort som helst Stellan/Lennart
Nej Lennart, snälla, jag orkar inte, buhuuu! Jag tänkte jag skulle bygga klar massa annat men folkets vilja är tydligen på andra tankar...