Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Jag har börjat skriva på stadgarna till min nya sekt, FRULS, Fundamentalistiska Rätt Ur Lådan Sekten.
I stadgarna står att du är bannlyst eftersom du envist vägrar att bygga och måla enligt Tillverkarens Anvisningar.
Tack Ulf. Då kan jag pricka av ännu en punkt på listan 100 saker att göra inom modellbygge.
36. Bli bannlyst av FRULS
Uj uj vilka tunna mässingsrör det finns. 0.4, 0.6, 0.8 och 1.0 mm diameter använde jag. Snyggt med mässing mot det grå. Nästan synd att man måste måla det.
Gott nytt år, dags för mig att göra avräkning och bokslut för 2012.
Senast redigerad av Björn B den 08 feb 2023, 01:45, redigerad totalt 2 gång.
Inga dekaler eller byggbeskrivning i lådan. Det är tur att jag inte valde 1/700. Jag hade säkert varit tillräckligt korkad att försöka detaljera den och misslyckats.
Om det ändå varit så väl att det funnits en modell att stjäla skylten från. Nu fick dator och skrivare jobba istället. Stället ska bytas ut vid tillfälle, måste bara bestämma mig för hur det ska se ut.
Magnus, ska du bygga flygplanskryssaren Gotland också? Den finns ju också i 1/700
Björn B skrev:Om det ändå varit så väl att det funnits en modell att stjäla skylten från. Nu fick dator och skrivare jobba istället. Stället ska bytas ut vid tillfälle, måste bara bestämma mig för hur det ska se ut.