Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Pål Björkman skrev:Snyggt Mal. Får vi se dina alster Live på 08 Open?
/Pål
Jag funderar på det....samt frakta sakerna dit utan att nåt går sönder...måste jobba m mig själv för att komma över rädlsan o ställa ut....rampfeber på sånt ush.....samt får prestationsångest av att se andras samtidigt....en sak o gå o kolla på byggena det är galet kul....men ställa ut....
Nu ska vi se...figur.....detta är faktiskt min fjärde figur jag nånsin gjort...fyfasiken vad svårt det är....kanske ska göra en till....mkt att lära...
Samt...hur fasiken fixar dem byggare som gör dioramas 1:35 sina figurer...huhjj har så mkt att lära mig....jaja man fåla köra fler figurer o lära sig...ska testa med en ljuskälla från ett håll målning...så man sätter skuggorna rätt.....ush vilka krav jag ställer på mig...man e alldrig nöjd o på det självkritisk...gissar det är väl det som driver mig :/...