Detta är vårt fotografiska forum där besökare kan dela bilder på deras pågående modellprojekt (pågående eller färdiga), för att kunna få feedback och konstruktiva kommentarer. För att lägga upp en bild, klicka på fliken Bilagor under inläggets testruta. Klicka på Lägg till filer för att ladda upp dina bilder, upp till tre bilder per inlägg. 800 × 600 pixlar är lagom storlek.
Joakim,
Den där pannkakan har jag önskat bygga i flera år. Både den gula prototypen och den mörkblå. Det är verkligen en "märklig flugmaskin".
Henrik,
Roligt att se hur det går framåt med din Mustang. Läste om sprutproblemen. Vill verkligen inte att du låter den hamnar i papperskorgen!
Vilken huv hade du tänkt använda till din Mustang? Den som det kom lim på eller... ? Det borde finnas några sådana huvar liggandes här o var hos en del berörda läsare av inläggen här. Jag har ju samma modell så det finns en liten chans att det finns en huv till dig här...
Vänligast / André
Bättre allt för många obyggda och påbörjade modeller i garderoben och i lådor än en enda modell för lite...
Lite av vad som finns i vitrinet...
S 26 "6" (Airfix), J 26 "Gul H" (Hasegawa), J 26 "Vit Bertil" (Heller).
Andre B. skrev:Joakim,
Den där pannkakan har jag önskat bygga i flera år. Både den gula prototypen och den mörkblå. Det är verkligen en "märklig flugmaskin".
Henrik,
Roligt att se hur det går framåt med din Mustang. Läste om sprutproblemen. Vill verkligen inte att du låter den hamnar i papperskorgen!
Vilken huv hade du tänkt använda till din Mustang? Den som det kom lim på eller... ? Det borde finnas några sådana huvar liggandes här o var hos en del berörda läsare av inläggen här. Jag har ju samma modell så det finns en liten chans att det finns en huv till dig här...
Vänligast / André
Jag har löst problemet Andrè då jag hade en huv som jag kunde ta från en annan Mustang (främre huven) och jag har även beställt 2 till Mustanger, en P51 samt en F51:a. Så det är bara att köra på vidare
/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.
Efter diverse problem med min airbrush så är äntligen det svarta fältet klart, lite fin-lir blir det på den svarta kanten mot aluminiumfärgen. Nästa uppdatering blir på slutresultatet, passar på att önska er alla en GOD JUL!
/Henrik Persson
"If you going through hell, keep going!" -Winston Churchill.