Draken J35 tidslinje Diorama "Drakens år" nya bilder sid 10
Re: Draken J35 tidslinje Diorama "Drakens år" nya bilder sid
Fabian va ball idé och genomförande. Snyggt och fort dessutom.
Stellan Schroeder Englund
Jättefint! Bara en liten påminnelse om att det bara var J 35 J som hade sidewinderbalkar under framvingarna.. Men det går helt klart att acceptera! Bra jobbat! / Axx
Helgrym ide,och läckra byggen!hatten av för ditt resultat/Lennart
-
Grym samling!
Det är häftigt med den synergieffekt som uppstår när man bygger en samling. Helhetsintrycket blir större än de ingående delarna 1+1+1=4
Det är värt att jobba sig igenom sega faser i bygget för att få se det.
Uffe
Det är häftigt med den synergieffekt som uppstår när man bygger en samling. Helhetsintrycket blir större än de ingående delarna 1+1+1=4
Det är värt att jobba sig igenom sega faser i bygget för att få se det.
Uffe
Tack alla! kul att ni gillar diot. Men som sagt så ska jag fixa till lite små grejjer.
Axx--> balkarna är nu borta, vet inte varför jag monterade dem riktigt, ibland gör man konstiga saker bara
Axx--> balkarna är nu borta, vet inte varför jag monterade dem riktigt, ibland gör man konstiga saker bara

Såå, nu har sista draken blivit "skodd" med en eduard stege! 3:e gången gillt och även stegen kändes som rutin 
Sista drake att få stege var F1-62 så nu är dom i stort kompletta alla 3 drakar, även som sagt fick F12:an sina sidewinderbalkar borttagna

Sista drake att få stege var F1-62 så nu är dom i stort kompletta alla 3 drakar, även som sagt fick F12:an sina sidewinderbalkar borttagna

Vilken härlig syn...minns tillbaka till F10-tiden...massor av flp 35!! Lycka!!! Tack Henrik..
Riktigt snyggt är det, jag lyfter hatten för en väl genomförd idé!!
Mvh,
Niklas
IPMS Sydost
Mvh,
Niklas
IPMS Sydost
Mycket vackert!!! 

Follow me on https://www.patreon.com/user?u=62899518 for earlier and better access to me and my work 

Snygg presentation med en intressant historisk "twist". Den s.k. hatten av !!!