Svart-vita band runt vingarna som är lättare att maska och måla än att bängla runt med dekaler...

...färdigmaskat...

...och målat vitt!

Imorgon kör vi det svarta!
Trevlig kväll!
Magnus
Imponerande snygga byggen Magnus!magnusf skrev:Stellan! Låter som kul för både stora och små, ungarna är pysseltokiga (fattar inte var det kan komma från...). Det kanske blir ett sportlovsbesök där!
Björn! Jag provade både H73 och H309 (jag hade en hel lista med kombinationer jag testade) men jag gillade trots allt mixen bäst. Och du har helt rätt, det är Ocean Grey som är den svåra! Oftast ändras färgerna ändå så mycket när man vädrar så kanske det skulle funkat lika bra med H73 eller H309 rakt ur burken. Om man kollar FS-proverna jag gjorde så liknar Ocean Grey mycket RLM 75, "grauviolett" och det känns inte rätt det heller. Den ska vara lite lagom blågrön på något konstigt vis...
Varför använder tandläkaren en svivelkniv i munnen på dig? Är du säker på att det är en riktig tandläkare?
Hälsningar
Magnus
Njae, jag har redan gått på pumpen en gång bara på dessa dekaler: kamomönstret är ett rent påhitt. Det finns både bra bilder och bra officiella ritningar på hur det ska se ut men de har den som gjorde artwork uppenbarligen bara struntat i. Och jag också för den delen, ända tills det var för sent...Henrik R skrev:Snyggt Magnus! Det blev riktigt snyggt med ränder. Jag tycker också det verkar skumt med övermålning av nuffrorna, men man måste väl kunna lita på instruktioner?