Rumänen. Dekalerna är inte bra, det gula ser inte bra ut alls, blekt och pixligt. Jag blev så glad när jag kom på att jag har en östfrontsboxning av Armas Hurricane Mk 1 med finska och rumänska dekaler men det är en helt annan design på det korset. Skit.
Radu Brinzan har gjort dekaler men de verkar bara finnas att få tag på i England och det känner jag inte att jag riktigt orkar med...

Det som stör mig ännu mer är att jag varit med om detta innnan, E-1:an jag byggde för något år sedan hade samma problem med de gula siffrorna.

Vingkorsen har jag givetvis redan petat dit. Bra tänkt att börja med ovansidan. Jättebra tänkt...

På bild ser det ändå ganska OK ut, första gången jag varit med om att kameran förskönar något åt mig

!

Det här känns alltid lika jobbigt...

...men är hyfsat enkelt att fixa!

Maskar och målar för vit bård...

...och gult i mitten...

...och sedan vidtar ett jäkla plockande med masker för att till slut landa här...

...i något som är ganska OK. Önskar linjer och så vidare blev jämnare men det är svårt när det blir såhär tunt. Och det är tillåtet att bättringsmåla med pensel också! Jag lyckades få in rödfärg på det gula på vänster sida men det är lätt fixat när allt fått torka ordentligt.
Hälsningar
Magnus