Sven! Vi kan byta, skicka upp det du behöver spackla så kan jag skicka ner 46 st Pz IV-hjul åt dig - pansar är INTE enkelt. Och hjulen är inte det enda jag får ångest av på de där plåtburkarna

!
Gabriel! Jag vidhåller att det inte är så himla svårt, du får köpa ett kit av Alfa Hobby på Open och prova! Min F-8 blir en i öken-camo från Syditalien, de målades om i fält och jag oroar mig lite över hur jag ska få till den där lite halvslarviga känslan och ändå få till en snygg modell. Nåja, det lär väl visa sig!

Det här är inte superintressant men maskeringen kommer man som bekant aldrig undan...

...och här ser vi fördelen med att ha byggt en 110:a (och sparat reservdelarna): det finns en extra huv att maska kanonerna i bakre delen av kabinen med, något som vore aningens bängligt och spretigt att göra med tejp!

Och till slut den vanliga omgången primer. Det var -8 när jag målade (utomhus, alltför lätt att måla sig till en skilsmässa om man drar loss med de här burkarna under köksfläkten) vilket nog påverkade finishen lite. Ett litet ryck med en fin slippad bör lösa problemet hoppas jag!
Hälsningar
Magnus